[O1] Problem z razrządem/ zapłonem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aron55
    Classic
    • 2013
    • 28

    [O1] Problem z razrządem/ zapłonem

    jago7270, mowa o klimatroniku :roll:

    Swoją drogą ciekawe jak to u ciebie ruszyło w tej kierze
  • Emef
    Ambiente
    • 2011
    • 123

    #2
    [O1] Problem z razrządem/ zapłonem

    Witam mam problem jak ustawić rozrząd od podstaw bo nie mam znaków, było zdejmowane koło zębate z piasty na pompie. Poskładałem

    Następnie odpaliłem i tak :
    - na wolnych obrotach pracuje
    - podczas jazdy dym na niebiesko
    - praktycznie ciężko ruszyć
    - zawory dają po uszach

    Jak od początku się do tego zabrać i poprawnie to ustawić od podstaw ?
    moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    Komentarz

    • K_Popiel
      Rider
      • 2010
      • 608

      #3
      Ustawiłeś rozrząd na blokady ? Masz możliwość podpięcia komputera i odczytu kąta wtrysku ?
      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
      ------------------------------------------------------

      Komentarz

      • Emef
        Ambiente
        • 2011
        • 123

        #4
        Tak mam vaga nie ma problemu z podpięciem.

        Kąt statyczny grupa 000MB; około 56-60

        Kąt dynamiczny grupa 000BS - czy kąt może wynosić zero i nie da się zrobić wykresu w TDI-Timing ?



        Nie widać na wykresie.
        moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Oznacza to nie mniej nie wiecej... zapłon w kosmosie.
          Sprobuj podregulować pompą... zobacz jakie wartosci uda sie osiagnac.... jesli uda sie w granicach 60 tzn, ze jestes w domu.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • Emef
            Ambiente
            • 2011
            • 123

            #6
            zerkać tylko w Basic setting ?
            moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Tak zaplon sprawdzamy w 000 Basic Settings...
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • Emef
                Ambiente
                • 2011
                • 123

                #8
                Nie chcę zakładać nowego tematu i robić burdelu.

                A więc wracałem z trasy tuż przy domu podejrzewam, że przeskoczył mi pasek rozrządu. Spokojnie jechałem i nagle zgasła a więc maska w górę. Plastik od rozrządu na bok i pasek wyraźnie luźny. Silnik kręci tak jak dawniej więc wnioskuje, że burdelu nie zrobiło w silniku. Zdjąłem pokrywę zawory niby ok ale mimo różnych ustawień pompy nie mogę jej za nic odpalić nawet przy pomocy plaka.

                Czy coś mogło się stać w silniku czy to tylko kwestia odpowiedniego ustawienia pompy ?



                Logi z ostatniego skana, którego jeszcze zdąrzyłem zrobić

                VAG-COM Version: Release 311.2-N
                1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f

                Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56

                Address 01 -------------------------------------------------------
                Controller: 038 906 018 GN
                Component: 1,9l R4 EDC G340SG 2163
                Coding: 00002
                Shop #: WSC 05311
                5 Faults Found:
                17971 - Quantity Adjuster (N146): Lower Limit Reached
                P1563 - 35-00 - -
                17762 - Modulating Piston Movement Sensor (G149): Electrical Malfunction
                P1354 - 35-00 - -
                17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus
                P1163 - 35-00 - -
                17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
                P1538 - 35-10 - - - Intermittent
                17655 - Needle Lift Sensor (G80): Open or Short to Plus
                P1247 - 35-00 - -
                Readiness: N/A

                Address 03 -------------------------------------------------------
                Controller: 1J0 907 379 Q
                Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001
                Coding: 13304
                Shop #: WSC 31480
                No fault code found.

                Address 08 -------------------------------------------------------
                Controller: 1U1 907 044
                Component: CLIMATRONIC V 1.0.0
                Coding: 01000
                Shop #: WSC 31480
                1 Fault Found:
                00792 - A/C Pressure Switch (F129)
                35-00 - -

                Skipping Address 15-Airbags

                Address 17 -------------------------------------------------------
                Controller: 1U1 919 034 G
                Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V22
                Coding: 00142
                Shop #: WSC 19411
                IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0X0309188
                No fault code found.

                Address 46 -------------------------------------------------------
                Controller: 1J0 959 799 AH
                Component: 5T Zentral-SG Komf. 0001
                Coding: 04097
                Shop #: WSC 31480
                No fault code found.
                moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  Oczywiscie skontroluj ustawienie rozrzadu. Wszystko jeszcze raz ustawic trzeba na znaki i zweryfikuj sam pasek.
                  Sprawdz tez wiązke i wtyczke do pompy wtryskowej.
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • Emef
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 123

                    #10
                    Rozrząd ustawiony na wszystkich możliwych znakach. Pasek ok . Wtyczka od pompy wydaje się być na swoim miejscu. Piasta na pompie zgrywa się z otworem na blokadę pompy po poluzowaniu wtryskiwacza i zakręceniu silnikiem na pierwszym wtrysk jest... Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ?

                    Zaznaczę jeszcze, że przed awarią miałem problem z ustawieniem kąta wtrysku, ciągle uzyskiwałem wartości z kosmosu w BS .
                    moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #11
                      Zamieszczone przez Emef
                      Wtyczka od pompy wydaje się być na swoim miejscu
                      Wydaje się ???

                      Skasuj błedy i zobacz co wraca po probie odpalenia....
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      Pracuję...